fbpx

Maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek.

Wat leuk dat je een afspraak wilt maken. Laat je gegevens achter, dan stuur ik je binnen 24 uur een reactie!

Vul je gegevens in

...en belooft, ik stuur je geen vervelende mailtjes. 

Vul je gegevens in

...en belooft, ik stuur je geen vervelende mailtjes. 

Marco van Keijzerswaard

Aanvragen van programma Focus & Boost 

Wat leuk dat je het programma Focus & Boost wilt aanvragen. Laat je gegevens achter, dan stuur ik je binnen 24 uur een reactie voor het maken van afspraak!

Adverteren op Google iets voor jou?

Met Google Ads kun je effectieve advertenties plaatsen binnen Google's uitgebreide netwerk, waaronder de zoekmachine zelf, partnerwebsites en YouTube. Deze advertenties kunnen je helpen je klantenkring te vergroten, je conversies te verhogen en je merkbekendheid te versterken. Ik sta klaar om je te ondersteunen en het maximale resultaat uit jouw campagnes te halen.

De belangrijkste voordelen van adverteren op Google

  • Efficiënter dan traditioneel adverteren
  • Direct meer bezoekers naar jouw website
  • Resultaat is meetbaar
  • Bepaal je eigen budget
  • Bereik mensen met een hoge koopintentie

Onderstaand overzicht geeft een indruk van mijn betrokkenheid bij verschillende bedrijven en projecten in de afgelopen 25 jaar.

Met welke campagne wil jij adverteren op Google?

Google search ads

Ontvang meer omzet, leads of telefoontjes door Google Search campagnes. Potentiële klanten die vanuit Google Search op jouw website komen, hebben vaak een hoge koopintentie. Ze zijn namelijk specifiek op zoek naar datgene waar jij op gevonden wilt worden. Google Search advertenties worden boven- of onderaan in de organische zoekresultaten getoond.

Google display ads

Met Google Display bereik je mensen op Google Display Netwerk. Dit is het grootste advertentieplatform ter wereld met een bereik van ongeveer 90% van alle internetgebruikers. Advertenties kunnen worden getoond op aangesloten websites, apps en YouTube. Advertenties kunnen in diverse formaten worden weergegeven.

Belangrijke factoren voor een beter resultaat

Remarketing voor terugkerende bezoekers

Met een remarketing campagne bereik je mensen die al eerder in contact zijn geweest met jouw merk. Bijvoorbeeld als ze al eens op jouw website zijn geweest of iets hebben gekocht. Je kunt ook bepaalde situaties uitsluiten. Zo kun je advertenties bijvoorbeeld niet tonen aan mensen die korter dan 10 seconden op jouw website zijn geweest. Zo kun je je doelgroep verfijnen tot de mensen die meest waarschijnlijk toch nog tot actie zullen overgaan. 

Samenhang tussen elementen

Het succes van jouw Google Ads (Adwords) campagne hangt ook af van diverse andere factoren. Zo zorgt een goede samenhang tussen zoekwoorden, advertentie en bijbehorende landingspagina voor een hogere kwaliteitsscore. Deze score is een belangrijk meetinstrument binnen Google Ads. Hoe hoger jouw kwaliteitsscore bij Google, hoe groter de kans op een goed rendement.

Google Ads campagnes van Parel & Moer

  • Continue analyse & optimalisatie van elke campagne
  • Google Ads account blijft eigendom van de klant
  • Gecertificeerd Google Ads specialist
  • Focus op conversie (omzet, bereik, leads)
  • Duidelijke rapportages
  • Geen vaste contracten

 

Weet je nog niet zeker of Google Ads wel je eerste stap moet zijn?

Voor veel ondernemingen lijkt investeren in Google Ads een voor de hand liggende beslissing, vooral als ze op zoek zijn naar manieren om nieuwe klanten te werven. Echter, het is niet altijd gegarandeerd de meest doeltreffende methode. Dit kan komen door hoge concurrentie of simpelweg omdat er andere, meer effectieve methodes bestaan om leads te genereren. Ik sta klaar om je hierin te adviseren.

Ik ondersteun bedrijven bij het vaststellen van heldere marketingstrategieën en het optimaal benutten van verschillende marketinginstrumenten.

Veelgestelde vragen

Ik wil adverteren met Google Shopping. Kan ik dan ook bij jou terecht?
Ik ben niet gespecialiseerd in Google Shopping. Dus op dit moment kan ik je daar niet bij helpen.
Kun je ons helpen met Google Grants?
Zeker. Om in aanmerking te komen voor Google Ads Grants moet je als non-profit organisatie aan diverse voorwaarden voldoen. Ik kan je helpen met de aanvraag en het opzetten van diverse advertenties.
crosschevron-downarrow-right