Growth Marketing

Tuurlijk, je kunt een Google AdWords campagne starten om meer klanten te trekken. Maar ben je op zoek naar gerichte en duurzame groei? Begin dan bij de basis, met een groeistrategie en de juiste tools om jouw doelen te bereiken. Wij ondersteunen je in deze fase, maar ook bij het automatiseren en optimaliseren van jouw marketingprocessen.

Wij bieden diverse marketingtrajecten op het gebied van acquisitie, activatie, retentie en referral. Simpel gezegd: hoe zorg je dat je klanten werft, in beweging brengt, behoudt en zelfs kunt inzetten als ambassadeur?
 


 

Growth services

Build Een effectieve groeistrategie begint met het opzetten van een goed fundament. Wij helpen je hierbij, met behulp van tools die aansluiten op jouw identiteit en ideeën van groei. • Opzet groeistrategie • Inrichting Webshop/website • Crossmediale kanalen opzetten • E-mailmarketing

Build
Een effectieve groeistrategie begint met het opzetten van een goed fundament. Wij helpen je hierbij, met behulp van tools die aansluiten op jouw identiteit en ideeën van groei.

• Opzet groeistrategie
• Inrichting Webshop/website
• Crossmediale kanalen opzetten
• E-mailmarketing

Automate Staat er een goede basis? Dan is het tijd voor de volgende stap: het automatiseren van jouw marketingprocessen. Hoe maak je van een bezoeker een vaste klant/ ambassadeur van jouw merk? • Automatisering marketingcampagne • Inzet slimme tools en widgets • Opzet marketingtrechters (funnels) • Opzet activatieprocessen • Focus op virals en referrals

Automate
Staat er een goede basis? Dan is het tijd voor de volgende stap: het automatiseren van jouw marketingprocessen. Hoe maak je van een bezoeker een vaste klant/ ambassadeur van jouw merk?

• Automatisering marketingcampagne
• Inzet slimme tools en widgets
• Opzet marketingtrechters (funnels)
• Opzet activatieprocessen
• Focus op virals en referrals

Optimize Het optimaliseren van marketingtrajecten zit ’m soms in kleine aanpassingen. Met behulp van diverse software controleren wij de processen, om deze waar nodig bij te sturen en te verbeteren. • Analyse marketingtrechters • Rapportages en bijsturing • Implementatie nieuwe marketingtools

Optimize
Het optimaliseren van marketingtrajecten zit ’m soms in kleine aanpassingen. Met behulp van diverse software controleren wij de processen, om deze waar nodig bij te sturen en te verbeteren.

• Analyse marketingtrechters
• Rapportages en bijsturing
• Implementatie nieuwe marketingtools