Maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek.

Wat leuk dat je een afspraak wilt maken. Laat je gegevens achter, dan stuur ik je binnen 24 uur een reactie!

Vul je gegevens in

...en belooft, ik stuur je geen vervelende mailtjes. 

Vul je gegevens in

...en belooft, ik stuur je geen vervelende mailtjes. 

Marco van Keijzerswaard

Online marketing advies voor jouw bedrijf!

Ik bied online marketing advies aan bedrijven die online willen groeien. Bedrijven die meer uit hun website of webshop willen halen. Denk je dat jouw business een online boost kan gebruiken? En wil je betere resultaten? Ik kan je daarbij helpen.

Marketing advies op maat!

Online marketing advies is – naar mijn idee – pas geslaagd als dit goed kan worden geïmplementeerd binnen jouw organisatie. Met mijn online marketing analyse geef ik jou inzichten en concrete acties waarmee je als organisatie zelf aan de slag kunt. Op maat gemaakt, speciaal voor jouw organisatie.

Wat voor een online marketing advies bied ik aan?

Om goed online marketing advies te kunnen geven zijn meerdere dingen belangrijk. Ten eerste wat je wilt bereiken met online marketing. Ten tweede welke middelen we daarvoor kunnen inzetten. Dit zijn cruciale uitgangspunten voor het juiste advies.

Online marketing advies gaat naar mijn idee primair om het verbeteren van resultaten. Je wil meer bezoekers, meer naamsbekendheid, meer omzet. Logisch. Dat wil iedereen. Om dat ook daadwerkelijk te kunnen realiseren neem ik jouw business online onder de loep. Bijvoorbeeld welke zoekwoorden voor jouw business belangrijk zijn. Ook kijk ik naar aspecten als de techniek en snelheid van jouw website. Want goede, snelle websites krijgen meer bezoekers.

Slaag jij erin bezoekers naar jouw website te krijgen? Dan moet jouw aanbod vervolgens wel goed zijn –en ook online overtuigen. Kortom, wil jij goed online marketing advies? Dan zullen we goed moeten kijken naar diverse aspecten van jouw bedrijf en website. Ik lever hiervoor de volgende diensten:

Opstellen van S.M.A.R.T. doelen

Bij het formuleren van marketingdoelstellingen help ik je met het vaststellen van Specifieke, Meetbare, Acceptabele, Realistische en Tijdgebonden doelen die aansluiten bij je bedrijfsdoelen.

Concurrentieanalyse

Om je te onderscheiden van je concurrenten, moet je weten waar je staat en waar kansen liggen. Met een concurrentieanalyse breng ik het verschil met je concurrenten in kaart en ontwikkel ik een effectieve strategie.

Online marketing analyse

Een online marketing analyse is meer dan een SEO quickscan. Hiermee onderzoek ik hoe je website presteert, welke zoekwoorden interessant kunnen zijn en welke marketingkanalen succesvol ingezet kunnen worden. Het resultaat is een online marketingplan voor je bedrijf.

Online business consultancy voor online marketing advies

Marketing wordt steeds belangrijker in bedrijven. Het is nauw verweven met onze sales en hoe we onze organisaties structureren. Ik kan je helpen om marketing effectief te integreren, zodat het inzichtelijk is en bijdraagt aan je organisatie.

Bepalen waardepropositie

De juiste afstemming tussen je product en potentiële klanten is cruciaal voordat je je organisatie kunt opschalen. Ik help je met het opstellen van een value proposition canvas om zo de waardepropositie van je product of dienst vast te stellen.

Zoekwoordenonderzoek

Tijdens een zoekwoordenonderzoek bepaal ik welke zoekwoorden waardevol zijn voor je bedrijf. Welke zoekwoorden dragen het meest bij aan een positief resultaat? Dit is een essentiële stap voor je begint met zoekmachineoptimalisatie (SEO) of online adverteren (SEA).

SEO quickscan

Een SEO quickscan analyseert je website op techniek, contentkwaliteit, linkprofiel en je positie in Google. Op basis hiervan geef ik een lijst met quickwins en een plan voor de lange termijn.

Opstellen van een Customer Journey

Om je dienstverlening continu te verbeteren, moet je inzicht hebben in de contactmomenten met je (potentiële) klanten. Ik help je bij het opstellen van een customer journey, om deze ‘klantenreis’ in kaart te brengen.

Opzetten van een blueprint voor je website

Een goede website is cruciaal voor de meeste bedrijven. Een website die niet bijdraagt aan je doelstellingen is immers geen goede website. Ik creëer een blueprint van je website, waarbij ik let op informatiearchitectuur, resultaatmeting, vindbaarheid en conversie.

Contentstrategie

Hoe ervaren (potentiële) klanten je dienstverlening? Draagt elke stap bij aan een positieve ervaring? Hoe positioneer je je ten opzichte van je concurrenten? In een contentstrategie bepalen we welke informatie belangrijk is voor je doelgroep, zodat je je verhaal effectief kunt vertellen en voor conversies kunt zorgen.

Implementatie van marketingfunnels en automations

Een marketingfunnel leidt potentiële klanten stapsgewijs door een proces heen, met als doel leads te genereren en een deel daarvan te converteren naar klanten. Deze automatische methode kun je zien als een online marketing- en salesmedewerker die zorgt voor nieuwe potentiële klanten.

Implementatie meetinstrumenten

Het integreren van meetinstrumenten geeft inzicht in de prestaties van je website en/of campagnes. Dit is noodzakelijk om te weten wat je moet aanpassen om de resultaten te verbeteren. Ik help je bij het integreren van meetinstrumenten en het opzetten van een analysedashboard.

Klaar voor een scherpe focus op groei?

Ben jij klaar om jouw marketing te optimaliseren met een scherpe focus op groei? Als je wat hulp kunt gebruiken, nodigen ik je uit voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

crosschevron-downarrow-right