Welke middelen zet jij in?

Er zijn 101 marketingmiddelen. Maar welke zet jij in voor jouw merk? Wat past bij jouw doel, jouw doelgroep, jouw budget? Parel & Moer denkt mee over de beste marketingmiddelen voor jouw merk – en hoe je die optimaal inzet. Door tussentijds de resultaten te meten en te analyseren kunnen we, waar nodig, direct bijsturen.

Al zo’n 20 jaar help ik grote en kleine bedrijven op het gebied van marketing. Ook voor jou zet ik desgewenst een goede basis neer, waar je vervolgens zelf mee aan de slag kunt. Laat je liever de hele uitwerking over aan Parel & Moer? Kan ook.  

Channel set-up
Ga jij aan de slag met bijvoorbeeld Instagram, Pinterest of Mailchimp? Dan zal je snel ontdekken dat het inrichten behoorlijk wat tijd kost. Natuurlijk, je kunt alles zelf uitzoeken en uitvogelen. Ik kan je ook op weg helpen, met een paar handige tips en tricks die jou een hoop tijd schelen. 
Content creatie
Dit is het hart van elk marketingmiddel. Met goede content vertel je het verhaal van jouw merk. Zo kun je mensen bij je merk betrekken – of hen overtuigen om iets te kopen. Samen bepalen we welke content voor jouw merk relevant is – en hoe je deze het best communiceert.
Content planning
Zorgen dat je merk zichtbaar is en blijft. Dat is een belangrijke, maar tijdrovende klus. Ik help je met een goede content planning, waarbij je op het juiste moment de juiste content deelt. Met een goede voorbereiding en de juiste middelen is dit voor een groot gedeelte ook nog te automatiseren. Handig toch?
E-mailmarketing
Mailchimp is een krachtig marketingmiddel, dat kan zorgen voor extra betrokkenheid en conversie. Wil jij er alles uithalen? Dan gaan we samen aan de slag. Bijvoorbeeld met het opzetten van een e-mailtemplate, het beheren van je campagnes en de integratie met je bestaande website. Het is ook mogelijk om geautomatiseerde e-mailings op te stellen. Denk bijvoorbeeld aan de volgende mogelijkheden:
  • welkomstmail als iemand zich op de nieuwsbrief heeft ingeschreven
  • kortingsmail na inschrijving of activatie
  • gesegmenteerde e-mailings op basis van bijvoorbeeld geslacht