fbpx
logo-pm

Maak een afspraak voor een kennismakingsgesprek.

Wat leuk dat je een afspraak wilt maken. Laat je gegevens achter, dan stuur ik je binnen 24 uur een reactie!

Vul je gegevens in

...en belooft, ik stuur je geen vervelende mailtjes. 

Vul je gegevens in

...en belooft, ik stuur je geen vervelende mailtjes. 

Marco van Keijzerswaard

Marketing & Advies voor ZZP-ers en het MKB

Als marketing consultant richt ik mij op bedrijven en ondernemers die vol gaan voor hun product of service. Jij gelooft in wat je doet, wat je maakt, wat je levert. En je vindt het leuk om aan de slag te gaan met een strategie die hier perfect bij aansluit. Kortom, kun jij niet wachten om jouw marketing te verbeteren en jouw impact te vergroten? Dan help ik je graag!
avm-logo

Een goed product
verkoopt zichzelf

... wel met de juiste aanpak ;)

Focus op wat echt belangrijk is

Als gedreven ondernemer is het essentieel om te weten hoe je ervoor staat. Het is cruciaal dat je inzicht hebt in wat belangrijk is en waar verbeteringen mogelijk zijn. Ik ondersteun bedrijven bij het integreren van marketingstrategieën die bijdragen aan hun doelstellingen. Met deze kennis kun je gerichte verbeteringen doorvoeren. Hierdoor beschik je over een plan waarmee je je kunt richten op wat daadwerkelijk van belang is.


Kijk voor meer informatie bij advies of expertises. Of maak vandaag nog een afspraak voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Plan een kennismaking
wieber

Wie vooruit wil, moet energie steken in de mindset en middelen van nu.

bekijk de mogelijkheden

Met welke uitdaging wil jij aan de slag gaan?

Weten wat je moet verbeteren? Dat kan soms best lastig zijn. Want om te weten wat je moet verbeteren, is het van belang om eerst te weten wat het probleem is. Om je een beetje op weg te helpen, kun je hieronder een overzicht vinden. Zo weet jij beter met welke uitdagingen ik jou op weg kan helpen.
Categorie
Probleem
Focus & Targets
?
  • Ik heb geen duidelijk doel voor ogen wat ik met marketing wil bereiken?

  • Ik kan mijn marketinginspanningen niet meten

  • Mijn doelen zijn te onduidelijk en niet concreet genoeg

Fundament
?
  • Ik heb het gevoel dat niet alles even efficiënt gaat

  • Hoe kan ik marketing op een goede manier in mijn bedrijf integreren?

  • Welke tools kunnen voor mij werken?

Product
?
  • Ik moet mijn verhaal beter overbrengen
  • Wat is nou echt de meerwaarde van mijn product?
  • Wat kan ik doen zodat mensen voor mijn product kiezen?
Sales & Marketing
?
  • Welk middel moet ik inzetten om meer klanten te krijgen?
  • Mijn website presteert niet goed genoeg
  • Hoe kan ik mijn sales of marketing automatiseren?
Financiën
?
  • Hoe haal ik meer omzet uit bestaande klanten?
  • We besteden te veel tijd aan dingen die niets opleveren
  • Hoe zorg ik voor meer conversies?

Bedrijven waar ik voor werk

De afgelopen 25 jaar heb ik voor veel verschillende klanten mogen werken. Bedrijven die rechtstreeks de consument bedienen (BtoC), maar ook bedrijven die werken voor ander bedrijven (BtoB). Ik heb veel verschillende markten leren kennen, zoals non-profit, retail, fashion en de zakelijke dienstverlening.

Plan een kennismaking
wieber

Jouw ondernemersplan op 1 A4’tje

Met het Lean Canvas Model kun je op een eenvoudige manier jouw bedrijf in kaart brengen. Dit stelt jou in staat om te komen tot de kern: welk probleem van de klant lost jouw product, dienst of bedrijf op? Download ‘m nu gratis.

Download

Veelgestelde vragen

Kan ik ook bij jou terecht als ik maar een aantal vragen heb?
Mijn advies is voor iedereen beschikbaar, ook als je maar af en toe een vraag hebt. Ik heb hier ook een 10-uurs strippenkaart voor beschikbaar.
Geef je ook bedrijfsadvies
Ik kan je zeker begeleiden met bedrijfsadvies, gebaseerd op mijn marketingkennis en uitgebreide ondernemerservaring. Let wel, mijn expertise ligt niet in het geven van uitgebreid financieel advies.
Ik wil een nieuwe website. Kun je mij adviseren?
Zeker. Weet je nog niet welk systeem je moet kiezen? Of wil je weten of je je geld goed besteedt? Ik kan je helpen met vragen over websites, automatisering en marketing- en salesinstrumenten. Zo ga jij goed van start.
crosschevron-downarrow-right